A Cabal Online egy interneten játszható MMORPG, amit az ESTsoft fejlesztett. Európában 2006. december 21-én adták ki, és azóta is működik több ezer játékost kiszolgáló 3 szerverével. Észak-Amerikában és Dél-kelet Ázsiában 2008. március 3-án jelent meg a játék.
CABAL Online Classes
A Cabal Online-ban harmadik személy szemszögéből láthatjuk az eseményeket. Ügyességi szint- és kasztrendszer, és játékosok tömörülése is fellelhető. A játék elsődleges célja, hogy minél magasabb szintet érjünk el különböző küldetések teljesítése során. Ezek a küldetések többnyire a fő történethez kapcsolódnak, de vannak mellékküldetések is. A küldetések többnyire ilyen formában nyilvánulnak meg: a játékos feladata, hogy elmenjen egyik helyről a másikra,ott megöljön egy bizonyos számú generált szörnyet vagy annyit amennyi bizonyos tárgyak megtalálásához szükséges, illetve az is, hogy kazamatákban tegye próbára ügyességét.
A játék helyszínéül egy mítikus világ, Nevareth szolgál, amin régebben egy gonosz erő, a Cabal pusztított minden élőt. Azon túlélők közül, akik túlélték a pusztítást, hét ősi „mester” emelkedett fel, mindegyik az ősi „Erő Hatalom” egy-egy kitűnő tulajdonságával felruházva. Ezek a Mesterek tanították az emereket, és újjáépítették a világot. Egy évvel később, a Cabal a visszatérését tervezi egy gyermek felnevelésével, aki egy napon majd az emberek szörnyű királya lesz. A játékosok hősök szerepébe bújva próbálják meg megállítani a mindenhol ott lévő gonoszt és véget vetni az összeesküvéseknek.
A játék képesség-rendszere (skill-system) lehetővé teszi a játékosoknak egyes képességek megvásárlását vagy eladását játékbeli valuta közrejátszásával. Minden tizedik szintnél, van egy előléptető quest, amiben a játékosok megkaphatják a különböző speciális képességeket : Astral Weapon (belső fegyver), Battle Aura (harci aura), Battle Mode (harci módszer), Combo (sorozatvágás), illetve ezeket fejleszthetik tovább. A PvP (Player versus Player - Játékos a játékos ellen) rendszerben van egy háromperces időkorlátozás, amin belül feltétlenül végezni kell a másik játékossal, ha egyszer az elfogadta a kihívást, annak érdekében, hogy 1 HonourPoint (becsületpont)-ot szerezhessünk. Ha egy játékost PvP-ben legyőznek, automatikusan a legközelebbi városba kerül, halálbüntetés (életpont, manapont levonása ideiglenesen) nélkül.